Silivri, alisveris turu ve tatil planlari!

Bu haftasonu Silivri`deydik. Deniz, mangal ve parmak arasi terlikle tatil modunu yakaladik Murat`la...

Aslinda hayatima evlendikten sonra girdi Silivri; ama kolayca alistim her yaz 1-2 haftasonu gittigimiz, tatli insanlarla guzel sohbetler edip iskele geyikleri yaptigimiz bu mekana...Biraz da aslinda kendi Altinova ozlemimi gideriyorum sanirim. Asla yerini tutmaz ama ise yariyor...

Fotograf makinesini evde unuttugum icin iste size eski bir foto! (2009)
Silivri donusu Boyner`in Hangar Outlet magazasina ugradik. Beymen`den cooook ucuza birkac parca kapattim, yine yari fiyatina bir Nike aldim v.s. Hayli uygundu fiyatlar. Yakın olanlar ugrasınlar illa ki!
Gelgelelim tatil planlarina:) Planli-programli, hatta bu konuda takintili bir insan olan kocaciim ve giderek ona benzemeye baslayan ben, bu sene aslinda tatil yapmayi dusunemedik. Malum yeni ise girdim, izin alamam herhalde derken; mustesna patronum patlatti bana bi izin:) Onceden planlamadigimiz bu durum karsisinda afalladik tabii. N`apsak ne etsek derken; Bozacaada-Assos dedik; ben ufak tefek arastirdim. (Rengigül Pansiyon, Carpediem Bungalow, Capraz Otel, Aral Tatıl Cıftlıgı yaladım yuttum aslında ınternetten:)) Amaaa tatil haftasi geldi catti ne rezervasyon ne bisey...Dun aksam aradim tum tavsiye edilen yerleri her yer full...
Eee super (!)
En son Murat; "Askim arabada yatariz n`olcak" diyordu kiii...

Umutsuzca tavan yapmis otel fiyatlarinin arasinda gezinirken internette; birden ekranin sag yaninda bir banner gozume carpti. Ustunde de Ibrahim Tatlises:P Ne alakaysa tikladim! (Allah`in isi diyorum...)
Ve ve ve...
Cumartesi cok uygun bir fiyata Kibris`a ucuyoruz! Detaylar donunce, gunesli manzaralar ve gulen gozler esliginde paylasilacak:)
Yarin Cranberries konseri var; heyecanliyim cok. Dolores`i canli dinleyecegim...Bryan Adams ve Bon Jovi`yi de bir vakit izlersem daha da bisey istemem...

Ne kadar karisik bir yazi oldu ya.. Kafam cok daginik toparlayamiyorum...Sanirim bu tatile gercekten ihtiyacim var!
Offff hayat cok zor :) demek istiyorum sezlongda uzanirken:)
Bir de o resimlerdeki upuzuuuuuun iskeleden kosup copppp diye atlıycam Akdeniz'e...
Terlıklerımden flip flop sesler çıkartarak yürüycem ve kafama tek birşey bile takmiycam!!!!

Sevgiler,

4 yorum:

  1. şimdiden iyi tatiller ve konserde iyi eğlenceler :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nilay,
    Süper bir konserdi...Lise yıllarıma döndüm...
    Tatile de az kaldı:)

    YanıtlaSil
  3. şu dakikalarda tatil bitti sanıyorum. Hadi fotolar nerde, yazı nerde, paylaşalım lütfen!

    YanıtlaSil
  4. Silivri İstanbula gerçekten çok yakın hele avrupa yakasında oturuluyorsa pazartesi sabahı 45 dk gibi mucize bir mesafede
    Kıbrıs tatili süper olmuş : )

    Bonjovi lisede bayıldıklarımdandı o zamanlar bir de inxs vardı adam çok erken gitti sahi ya birileri gelip gidiveriyor sürekli ...
    tatiller süper olsun
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...