Anadolu yakası sahilinde bir pazar ve Inception!

Geçtiğimiz pazar, ramazan evimize hoş gelmeden önce, biraz hava alalım dedik, çıktık yollara. Yaz sıcağında şöyle biraz iyot kokusu alalım, biraz dalga foşurtusu dinleyelim diye uzun yollar tepmeden Anadolu Hisarı'ndan sahile indik...

Etrafta ne var ne yok bakınarak Beykoz'a kadar geldik. Beykoz'da deniz kenarında bir teknede karınımızı doyurduk balık ekmekle...Epeydir yemiyorduk, çok hoşumuza gitti...
Dönüş yolunda Çubuklu'da Hayal Kahve'sine uğradık. İlk defa gittiğim bu yerin manzarası görmeye değermiş. Otoparkından mekana giriş yolunun biraz virane oluşundan Murat'a "doğru yere geldik di mi?" bakışı atsam da, o yolu atlattıktan sonra sevimli bir mekan karşılıyor sizi. Düğün derneklere de ev sahipliği yapabilen Çubuklu Hayal Kahvesi birkaç farklı cafe-restoran bulunuyor. Bunlardan birisi olan FOL , geçen pazardan sonra benim için bir kahvaltı mekanıdır .... Boğaza karşı içtiğim naneli limonatanın tadı damağımda... Ramazandan sonra kahvaltıya gidilir... Ayrıca Zarifi, balıkçı Abdullah ve Ottoman'da diğer restoranlar. Onları da denemek gerek bu manzaranın hatrına:) Bu arada bu ufak gezimiz sırasında, "Lacivert"in önünden de geçtik. Konumu itibarı ile beni oldukça etkileyen Anadolu yakasının nezih restoranı, duyduğum kadarı ile hem göze hem damağa hitap eden mekanlardanmış. Ona da ramazandan sonra bir uğramak gerek...

Bu güneşli ve sıcak günün ardından serinlemek için en doğru mekanın sinema olduğunu düşündük ve Meydan'a gidip Inception'a iki bilet aldık. Çoğu arkadaşımın etkilendiği film benim de beğenimi kazandı; hem atraksiyonlu hem gizemli... Zaten, akıcı olan her filmi beğenirim ben... Konsepti seviyorum çünkü: sinemada rahat koltuk, kola, mısır - evde canım kanepem, bira ve cips:)

Sevgiler,

1. merhaba,
    özellikle diktiklerimi tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim
    sevgiler

2. oh ne güzel boğaz turu yapıp boğaz havası almışsınız boğazı bende çok severim
    bu arada komşu sayılırız bende maltepedeyim:)))

3. Keddy, ekledim bile okuma listeme...:)

Hande, İstanbul'a ilk geldiğimde 4 yıl Avrupa yakasında yaşadım. Son 3 yıldır da Anadolu yakasındayım ve asla vazgeçmeyeceğimi söyleyebilirim:) Sakin, düzenli, Caddesi sahili başka güzel. Komşuysak sen de bilirsin:)

4. Bir AnadoluHisarı sakini olarak bu yazdıklarını ben niye yapmıyorum da illa uzaklara gidiyorum diye düşündüm açıkçası :)

5. İnsan burnunun dibini görmezmiş ya:)

6. fotolardan ne kadar güzel bir gün geçirdiğiniz anlaşılıyor çubuklu hayal kahvesine bir ara ne çok giderdim hele istinyeden motorlarla karşıya geçmek çok keyifli oluyordu
    inceptiona ben de bayıldım , akıl yürütmek hem leoyla keyifliydi : )

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...