Ranchero'da bir akşam...

Haftasonları hiç yemek yapmak istemiyorum:( Aslında son zamanlarda mutfağa hiç girmiyorum...Aslında mutfakta oldukça yetenekli ve pratiğimdir, elimden de gelir ama içimdeki aşçı uzak diyarlara gitti sanırım ve bir süre de gelmeyecek...

Neyse kocişko da bu durumdan oldukça muzdarip; kendini kuvvetli sabah kahvaltısına verdi, her sabah saat 6:30 da ben evden hazırlanıp çıkmak için koşuştururken o mutfakta bir elinde meyve suyu bir elinde sandviçi kahvaltı ediyor. Akşamları zaten 7'den önce evde olamadığımızdan, çoğu zaman bir meyve veya bir çorba ile geçiştiriyoruz yemekleri...

Cumartesi günü de yine ne yesek? sorunsalında boğulmak üzereyken, Murat'ın aklına gelen müthiş fikirle kurtarıcı mekanımız Bağdat Caddesi'ne doğru çıktık yola.. Düşünüyorum da insan böylesi bir caddeye yakın oturmalı kesinlikle; evimi seviyorum bu açıdan...Ankara'da 7. Cadde, İstanbul'da Bağdat Caddesi... bu caddeler benım kurtarıcılarım:)

Keşif mekanı: Ranchero
Keşif Zamanı: Geçen Cumartesi saat 17:00
Hava durumu: Bol yağmurlu ve soğuk (sanki kış geri gelmiş)

Ranchero yarı Türk yarı Meksikalı bir aile tarafından işletilen bir Meksika Restoranı. Ben Burrito yedim odukça lezetliydi; ekşi krema ve meksika fasülyesi püresi ile geldi ki bayılırım...yanında da bir Mariachi'yle yemek yerken zamanı dondurdum resmen:) Murat'ın Margarita'sı süperdi, Tekila ağır bir içki olmasına rağmen içimi çok keyifli Margarita olarak...Bardağı da çok orjinaldi ayrıca, Red Kit filmlerindeki kaktüsler gibiydi..hehe:)

Tavsiye ediyorum; haftasonu ne yesek? derseniz Ranchero 'ya bir uğrayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...