Bebek alışverişi keşif turları

Bu aralar harala gürele çalışmalardayım. Akşam nasıl oluyor, eve gelip ne zaman yemek yiyor ve yatıyorum da yine nasıl sabah oluyor inanın bilmiyorum. Mayıs ayında izne çıkacağım günü iple çekiyorum...
Dün bebek alışverişi için ön keşiflerimizden birini Eminönü'ne yaptık. (Diğerini de birkaç hafta önce Libadiye civarındaki e-ebebek mağazasına yapmıştık) Bu ön keşifler çok faydalı. Piyasada ne var ne yok görmüş oluyoruz. Çok uygun ufak tefek fırsatlar varsa yakalıyoruz; ama büyük kalemleri sona bırakıyoruz.
Aslına bakarsanız henüz kıyafet dışında hiçbir şey almadım minik kelebeğe...
Eminönü'nde meşhur Havuzlu Han zaten herkesin bebek alışverişinde gidilmesi zorunlu addettiği bir mekan. Özeliikle en alt katı tek bir mağazaya ait, tüm müşterilerin elinde koca birer market arabası içini dolduruyorlar:) Yataktan, bebek arabasına, giysiden battaniyeye, biberondan lohusa geceliğine herşey var. Ama ben asla ve asla tek mağazaya bağlı kalamayacağımdan; aklım hep başka yerlerde başka modellerde kalacağından herşeyi oradan almak bana uygun değil. Giysi fiyatlarını sadece mothercare ile kıyaslayabiliyorum, tabii ki daha ucuz; ama açıkcası nedense penyeleri bana daha az kaliteli gibi geldi çoğu ürünün. Özellikle bebişe ilk 6 ay çok yumuşak pamuklu ürünler giydirmeyi tercih ederim; sonrasında belki iç bodylerinde yine aynı hassasiyeti sürdürsem de dış ürünleri için daha uygun fiyatlı ürünlere yönelebilirim. Bebek arabasını bir arkadaşımızdan ödünç alma durumumuz olduğudan incelemiyoruz; ama mama sandalyelerine baktım . Chicco'nun modellerinde kredi kartı fiyatı 20 TL daha düşük e-bebekten. Nakite tüm ürünlerde %10 indirim var. Daha fazlasını yapmıyorlar diye şahit oldum. Bir kadın nakit fiyatı 110 lira olan alışverişini  100' e yuvarlamaya çalıştı, yardımcı olmadılar.
İdil Baby diye bir mağaza var, bir blogda rastlamıştım. Fırsat bulursam hastane çıkışı için oraya bakacağım. 0-3 ay için birkaç tuluma ihtiyacım var. Yaz bebeği olacağından 2 tane siperlikli güneş şapkası istiyorum, belki dikerim birini uygun kumaş bulursam. Penye battaniye almam gerek, kışlık battaniyeler OK, yazlıklar eksik. Böylece tekstil kısmı bitmiş olacak, zaten hediye de gelir diye söylüyor herkes. 1 Nisan benim için milad. Yatak odası, banyo aparatları,beslenme ıvır zıvırları için alışverişlerime o zaman başlamayı düşünüyorum. Evin yeni bireyi için alışveriş çok keyifli:) Şimiden düşünüyorum doğduktan sonra ben kendime nasıl alışveriş yapacağım diye..
Bugün 22+6 dayım...Hafta Cumartesi Prof. Rıza Madazlı'dan ayrıntılı ultrason randevum var. Umarım herşey yolunda geçer; minnoş yüzünü gösterir bize. Son ultrasonda babasının gelmediğini görünce küsüp arkasını döndü sıpacık:) Sonra 26. haftamda tekrar doktorum Yasemin Yakut'a gideceğim. Sanırım şeker yüklemem de o aralar olacak...Ve böylece Nisan ayına gireceğiz hayırlısıyla.. Nisan full çalışacağım son ay. Bir de çok severim kendisini, havalar ısınır; bahar kendini iyice hissettirir, kuşlar öter ağaçlar yeşillenir, ooh miss:)
Gel Nisan gel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...