Hamilelik Kitaplarım

Hamile olduğumu öğrendiğimde; ilk işim kendimi kitapçıya atmak oldu. İnternet de önemli bir kaynak elbette ama bilgi kirliliği olduğu da bir gerçek.
Lal Annesi Nesli'nin bana getirdiği koca bir poşet kitap yanında, ben de 1-2 kaynak buldum kitapçıda. Şu an elimin altındakiler:
- Akıllı Bebekler Akademisi
- Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
- Hamilelik, Doğum ve Bebek Bakım Kitabı
- Merhaba Bebek
- Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler
- Ece Hamilelik Ajandası
- Boyut Yayın Grubunu Annelik Akademisi serisinden Hamileyim ve Bebeğim


Hepsini hatmetmedim elbette ama yaşadığım sürece göre takip etmeye çalışıyorum. Merhaba Bebek'i tamamen okudum. Ece Hamilelik ajandası ise başucumda, haftalık kısa bilgiler veriyor sayfalarında, üstelik yazmak istediklerimi de unutmadan yazabiliyorum.

Ayrıca internette de babycenter.com'a kaydoldum, her gün mail geliyor. Maillerde faydalı bilgiler ve hatırlatmalar var.

Okudukça ben şöyle yapıcam böyle edicem diye düşünsem de hangi anneyle konuşsam bu konuda "boş yere okuma, hepsini unutuyorsun veya bebeğine uygun olmuyor okudukların" diyor. Kafa karıştırıcı bu durum ama eski tip kocaman aileler içinde büyümeyeceğinden çocuk, biraz tecrübeli insanları veya akademisyenleri okumak fena olmaz heralde...

Hamilelik modunu seviyorum.Yemek ye, araştır, bebeğini hayal et,alışveriş yap falan filan... Keşke daha çok vaktim olsa bazı şeylere, iş bu aralar çok yoğun ara öğünlerimi bile atladım bu hafta:( Yarın izin aldım evdeyim, kendimi tekrar düzene sokmam gerek...

Bu arada 19. haftamın içindeyim ve minnoşu hissedebiliyorum artık:) "pıtırdak" taktım adını, pıt pıt diye vuruyor karnıma...

5 yorum:

  1. aaaa.. tebrikler..:)) ben kaçırmışım bu haberi bak.. bilsem sana benim çevirdiğim hamilelik güncesi'nden hediye ederdim bir tane. ama artık 19. hafta olduğuna göre pek işine yaramayacaktır..:) neyse.. sağlıklı, mutlu, keyifli bir süreç olsun ve miniş de evinize uğur getirsin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. "Bebeğinizin ilk yılında sizi neler bekler" de çok iyiydi benim işime yaramıştı baya, daha sonra onuda al bence.

    YanıtlaSil
  3. Imge; teşekkür ederim, düşünmen yeter:)
    Yasemin; evet o kitabı da gördüm rafta, doğum iznine ayrıldığım döneme saklıyorum o kitabı da:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir duygu sağlıkla gelsin bebeğiniz. Kitaplarınız çok güzel benim de bir minik önerim olacak Haluk Yavuzer'in Çocuğunuzun İlk 6 Yılı gelişimini an an takip edebilirsiniz Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler iyi dilekleriniz ve tavsiye için, ilk fırsatta inceleyeceğim önerdiğiniz kitabı.

    YanıtlaSil

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...