Kayra Restoran Haftası @ Nişantaşı

İstanbul'un kendine has tarzı olan semtlerinden biri olan Nişantaşı, yine bir etkinliğe ev sahipliği yapıyor. Biz de bu cumartesi yazdan kalma bir günde öğle vakti Nişantaşı'ndaydık.

16 Kasım'a kadar Nişantaşı'nda etkinlik üyesi birçok restoranda, leziz şaraplar eşliğinde, ağzınıza layık yemekleri uygun fiyata tadabiliyorsunuz. Etkinlik üyesi restoranları girişlerinde bulunan etkinlik logosundan tanıyabileceğiniz gibi, etkinlik web sitesinden de inceleyebilirsiniz.

Yurtdışında bazı büyük metropollerde de uygulanan "restoran haftası" etkinliği, gastronomik bir buluşma ortamı sağlıyor ve insanları iyi yemek ve iyi şarap eşliğinde keyifli sohbetlerin içine bırakıyor. Öğlen yemeğinde iki, akşam yemeğinde ise bir mönü alternatifi var. Mönü fiyatları 20TL(3 çeşit yemek+1 kadeh şarap) ve 40TL(3 çeşit yemek+2 kadeh şarap). Detaylar web sitesinde...

Biz de bu cumartesini işte böyle keyifli geçirdik. Kocacım Murat ve kuzen Gülşah ile Nişantaşı'nda buluştuk, biraz yürüyüşün ardından daha önce hiç bulunmadığımız bir mekan olan Zazie'de öğlen yemeği yedik. Şenay Düdek Zazie'yi iki yıl önce keşfetmiş ve Milliyet'teki köşesinde yer vermiş bile... O yüzden ben detaylara girmiyorum:)

Hala beş gün var etkinliğin sona ermesine. Ne duruyorsunuz bir öğlen uğrayın Nişantaşı'na veya bir rezervasyon yaptırın akşama...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...