Bebek odasına isim çerçevesi

Bebek odası için yabancı siteleri ve Pinterest'i gezerken dikkatimi çeken özellikle bebek yatağının üzerine asılan isimlerdi. Bunlar genelde tahta veya keçeden yapılmış harflerden bebeğin ismi yazılarak yapılmıştı. Bizim minnoşun kısa bir adı olduğundan IKEA'da gezerken 3'lü çerçeveleri görünce aklıma bu proje geldi. Vaktim olunca evde oyalanırken eğlendirdi de beni:)

İhtiyaçlar:
  • Renkli ince keçeler
  • Makas, iğne, iplik
  • Harfleri doldurmak için pamuk
  • Slikon tabancası
  • IKEA 3lü çerçeve
Harfleri wordde bir yazı karakteriden çıktı alarak hazırladım. Figürleri de yine internetten buldum, renkli keçelerden kestim. Yapışması gereken yerleri slikon tabancası ile sabitledim. Son anda fikir değiştirip yatağın üzerine asmadık. Camlı bir çerçeve olduğundan deprem falan olur da düşer diye korktuk. Allah korusun tabii...

Sonuç; kızımın odasına güzel bir aksesuar oldu bu çerçeve. Büyürken adının yazılışını ve birkaç hayvanı da bu çerçeveden anlatabilirim ona :)


2 yorum:

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...