Geri sayım başladı, 37 hafta bitti!

Bugünü saymazsak 10 gün kaldı doğuma:)
11 Haziran Pazartesi sabah 9:30'da randevum var kızımla Ataşehir Kadıköy Şifa Hastanesi'nde...
Heyecanım ve sabırsızlığım giderek artmakta. Benim gibi sabırsız birinin bebeği yine iyi sabretti bu kadar içeride diye düşünüp elimi tahtaya vuruyorum 3 kez, şom ağızlılık yapmıyım:) Babasına çekti Eloş heralde, sabır taşı:)
Çok işim kalmadı. Cuma günü bir craft günümüz var planlanan, arkadaşlarla birkaç iş halledicez. Cumartesi günü için alışveriş planımız var alınacak 3-5 şey için. Murat'ın biraz boya işi var evde Pazar günü için, 2 yıldır bekletiyordu kızının şerefine yapmaya karar verdi:) Ve Pazartesi günü son kontrolümüze giderek son haftaya gireceğiz.
Son hafta iştahım açıldı ve şaşırtıcı şekilde kilo aldım, önümüzdeki hafta kampa girmeye karar verdim:) Bu fotograf geçtiğimiz Pazar'dan. Küçük kardeşim Ahmet Tuna çekti...

3 yorum:

  1. allah yardımcın olsun ve sağlıklı bi bebek olur inşallah.. şimdidden bol şans.. darısı başıma :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar heyecanlı zamanlardı :) Sona yaklaşmısınız ..Sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım kızınızı..sevgiler :))

    YanıtlaSil

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...