Son durumlar

Şimdi yaptın çocuğu gezemiyorsun tabi diyenleri duyar gibiyim:) E tabi eskisi kadar mobil olmak zor. Bi kere evden çıkmak zor yahu, hele ek gıdaya başladığımızdan bu yana. Ama az gezmedik yine...
Şu an itibarıyle tam 8.5 aylık Ela, 37 haftalık, hatta 261 günlük diyebilirim:)
Peki Ela İstanbul dışında nereleri keşfetti?
2 aylıkken Ayvalık'a yazlığa gitti.
2.5 aylıkken Silivri'de birkaç gün geçirdi.
5 aylıkken anneannesi, dedesi ve dayısıyla Antalya'da 10 gün kaldı.
6 aylıkken 6 gün Almanya'ya Wiesbaden'e gitti.
6,5 aylıkken Gölcük'te babaannesi,dedesi, halası ve kuzenleriyle birkaç gün geçirdi.
7,5 aylıkken Ankara'da 15 gün kaldı, Çalıkuşu ailesinin tamamı ile tanıştı. Büyük halalar, nenesi, kuzenler...
Bunları unutmamak için kaydediyorum, sonra annem beni gezdirmemiş demek yok eloş hanım!
Almanya gezimizi daha detaylı anlatıcam, umarım yarın:)

1 yorum:

  1. tarihe bir not düşer halası 6.5 aylıkken 9 gün kaldı gölcükte bi de grip alıp dondü evine yeğenim. Outlet çıkarmalarını ve bahçe sefalarını atlamayalım lütfen...

    YanıtlaSil

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...