Hızla geçen 1 yıl

Kızım 1 yaşını doldurdu. Şaka gibi...Ne zaman içimdeydi kıpır kıpır, ne zaman doğurdum da 1 yaşını doldurdu cimcime...

Doğumgününü yaz tatinde kutlacaktık, Fethiye'de. Ama bir gün önce Eloş hastalandı, doğumgününde de ben... Aklımdaki gibi pastalı bir akşam yemeği kutlaması yapamadım tam gününde ama saat tam 10:15 'te yani doğduğu andan tam 1 yıl sonra sardım sarmaladım kızımı, öptüm kokladım, içime çektim kokusu, şükrettim...

Bu haftasonu da aile büyüklerimizle güzel anılar olsun arkamızda diye sembolik kutlamalar yaptık. Cumartesi günü babaannesi-dedesi, halası-eniştesi ve kuzenleriyle; Pazar günü de anneannesi-dedesi, teyzesi ve dayısıyla...
Kutlanacak şeyleri hiç bitmesin, Allah sağlık ve neşe versin miniğime.

İyi ki doğdun Eloş'um, iyi ki doğurdum seni:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gundemim: Saglik ve beslenme!

Birkac aydir evin keyfini suruyorum. Keyif suruyorum derken abarttim... vakit bol olunca yapilan pastalar, aksam can cekince kavrulan helval...